جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی فرزی

حوزه/ مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از برنامه هایی که دشمنان علیه ایران در حال پی ریزی آن هستند، مسئله به راه انداختن جنگ قومیتی در کشور است، لذا رسانه ها باید این مورد را به دقت رصد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مهدی فرزی، امروز در نشست تحلیلی رسانه های استان کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه بشری به شدت نیازمند آینده پژوهشی است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها این است که کشور را به آینده پژوهی برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: آنچه از قرائن پیداست این که در سالهای آیند دشمنان به دنبال به راه انداختن جنگ های مذهبی در منطقه و حتی در داخل کشور ایران هستند که می تواند تهدید جدی باشد، لذا در این بین رسانه ها و اصحاب قلم می توانند با حرکت در یک مسیر درست و صحیح از این رویداد ناهنجار و خطرناک در منطقه و جهان اسلام جلوگیری کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه هایی که دشمنان علیه ایران در حال پی ریزی کردن آن هستند، مسئله به راه انداختن جنگ قومیتی در کشور است، لذا رسانه ها باید این مورد را نیز به دقت رصد نمایند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: درگیری های سیاسی بین ایران با عراق، ایران با افغانستان و... تنها گوشه ای از پروسه تفرقه افکنانه دشمنان در خاورمیانه است.

حجت الاسلام فرزی با اشاره به اینکه دشمن در حال آماده سازی افکار عمومی برای اینگونه حوادث است، اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان از این همه توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که آنان به خوبی تشخیص می دهند که ایران در سال 2050 به یکی از کشورهای برتر از لحاظ اقتصادی و... تبدیل می شود، لذا از هم اکنون به دنبال این هستند که این مهم محقق نشود.

مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: بنگاه های خبری و اطلاعاتی دشمنان و غربی اعلام کرده اند که رژیم صهیونیستی در سال 2050 وجود خارجی نخواهند داشت، بنابراین رسانه های داخلی باید بر روی این امر مانور دهند و زیرساختهای نابودی این رژیم کودک کش را مهیا سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha