جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب و روحانیان خراسان شمالی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در قالب اردوی جهادی با حضور در مناطق محروم استان، خدمات مختلفی را به مردم این مناطق ارائه کردند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی طلاب و روحانیان این استان در مناطق محروم، اظهار کرد: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر حدود 40 نفر از طلاب، اساتید حوزه و روحانیان خراسان شمالی به اردوی جهادی مناطق محروم در شهرستان‌های بجنورد و شیروان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اردوی مزبور از هجدهم تا بیست و دوم بهمن‌ماه برگزار شد، اضافه کرد: در این اردو خدمات مختلف اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی از سوی گروه جهادی کریم اهل‌بیت (ع) متشکل از طلاب و اساتید مدارس علمیه استان به اهالی مناطق سرحد شیروان و آلاداغ بجنورد ارائه شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه با شرکت 10 روحانی و بیش از 800 نفر از اهالی روستای نظرعلی در نوزدهم بهمن، برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در منطقه و برگزاری کلاس قرآن ویژه بانوان این مناطق برخی از خدمات طلاب و روحانیان در این اردوی جهادی بود.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس اعتقادات برای نوجوانان و کودکان، برپایی مسابقه بزرگ قرآن در بیستم بهمن‌ماه در روستای کوسه شیروان و دسته روی شهادت حضرت زهرا (س) در روستاهای منطقه برخی دیگر از فعالیت‌های روحانیان و طلاب اعزامی به این اردوی جهادی محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهرپویان اضافه کرد: ارائه خدمات اجتماعی آرایش و اصلاح سر و صورت ویژه آقایان به تعداد 50 نفر در روستاهای محروم منطقه، اکران فیلم ویژه کودکان، برگزاری مسابقات فوتسال در منطقه و برف‌بازی و تیوب سواری با جوانان از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این اردوی جهادی بود.

وی افزود: سرکشی از خانواده معظم شهدا، فضاسازی منطقه ویژه دهه فجر، پخش ندای الله‌اکبر در تمامی روستاها و برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در روستای کوسه از دیگر فعالیت‌هایی بود که در اردوی جهادی طلاب و روحانیان خراسان شمالی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام مهرپویان اضافه کرد: برگزاری مسابقه بزرگ دو و میدانی بین جوانان 17 روستای منطقه در یوم‌الله 22 بهمن بعد از راهپیمایی در روستای کوسه یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های گروه جهادی طلاب و روحانیان خراسان شمالی در شهرستان شیروان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha