جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همان طور که مردم از عاشورا دست نمی کشند، از انقلاب و نظام هم جدا نمی شوند و تایید این ادعا نیز حضور باشکوه و تاریخی آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که انصافا صحنه های تاریخی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین از حضور به یادماندنی و بی نظیر ملت ایران در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در روز راهپیمایی 22 بهمن با اینکه در برخی از شهرها وضعیت آب و هوایی همراه با باران و برف بود، ولی مردم آمدند تا بار دیگر با آرمان های شهدا، امام و رهبری تجدید میثاق کنند.

وی اظهارکرد: همان طور که مردم از عاشورا دست نمی کشند، از انقلاب و نظام هم جدا نمی شوند و تایید این ادعا نیز حضور باشکوه و تاریخی آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که انصافا صحنه های تاریخی رقم خورد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: حضور به یادماندنی آحاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن هشداری برای دولتمردان بود که سیاست ها را در جهت حمایت از مستضعفین، محرومین و پا برهنه ها قرار دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردم از گرانی و مشکلات معیشتی گلایه دارند، ولی این موضوعات را به حساب انقلاب و نظام نمی گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان بیان کرد: ملت ایران بارها ثابت کرده اند که اجازه نخواهند داد ولایت فقیه و اصل نظام اسلامی مورد خدشه و آسیب قرار بگیرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha