سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 نشست تخصصی «سینمای چهل ساله ایران و باید های سینمای آرمانی»

حوزه/ نشست تخصصی «سینمای چهل ساله ایران و باید های سینمای آرمانی»، پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه، در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، چهل سالگی انقلاب اسلامی برابر است با چهل ساله شدن بسیاری از فضاهای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی که با انقلاب رویکرد های جدیدی به خودشان گرفتند، یکی از مهمترین حوزه های فرهنگی که این سالها همواره مورد توجه بوده است سینماست.

حال که سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز پایان یافت و سیمرغ ها پر گرفتند و بر دوش اهالی سینما نشستند، جای توجه به یک موضوع خالی است، این که سینمای ما در این چهل سال چه مسیری را طی کرده است؟ قرار بوده کجا باشد و اکنون کجا ایستاده؟ به راستی هدف آرمانی سینمای ایران بعد از انقلاب چه بوده و آرمان امروز چیست.

موسسه فرهنگی موعود عصر(عج) موضوع یکصد و بیست و نهمین نشست تخصصی فرهنگ مهدوی خود را در آستانه ورود به پنجمین دهه از انقلاب اسلامی، «سینمای چهل ساله ایران و باید های سینمای آرمانی» انتخاب کرده است.

سخنران این نشست شهریار بحرانی ، کارگردان و پژوهشگر سینما است که سابقه ساخت فیلم هایی چون مریم مقدس و ملک سلیمان را در کارنامه خود دارد.

این نشست تخصصی روز پنج شنبه 25 بهمن ماه ساعت 14:30 در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می شود.

حضور در این نشست برای کلیه علاقمندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha