پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عادل پیغامی

حوزه/ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) با بیان این که بسیاری از حوزه های علمیه استان های دیگر نیازمند اطلاع رسانی اند که بدانند در حوزه علمیه خراسان چه قوت هایی شکل گرفته، گفت: نمایشگاه نشانگر جهاد علمی صورت گرفته است .

عادل پیغامی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان گفت: به عنوان ناظر بیرونی از بطن دانشگاه امام صادق(ع)، ارتباط با مجموعه های نخبگانی حوزه علمیه استان خراسان داشته ام اما دیدن این مجموعه نمایشگاهی مایه خوشحالی و افتخار است.

وی با بیان این که برگزاری این نمایشگاه نشانگر اهمیت و ضرورت اشاعه و اطلاع رسانی کارهای صورت گرفته است، تصریح کرد:  گرچه در زمینه تولید محتوا فعالیت های خوب تحولی وجود دارد اما در زمینه اشاعه آن مشکلاتی وجود دارد که برای این توصیف از بازاریابی علمی استفاده می شود و این نمایشگاه ها ابزار و فرصتی برای بازاریابی علمی هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) تهران با بیان این که البته هنوز در شایستگی حوزه علمیه خراسان کارها می تواند گسترده تر باشد، بیان کرد: این نمایشگاه باید به صورت مجازی ادامه پیدا کند و هنگامی که تولید محتوا و تصویر سازی وجود دارد شایسته نیست که برای مدت محدود برگزار شود بلکه به صورت مجازی باید همه بتوانند از آن استفاده کنند.

پیغامی با بیان این که بسیاری از حوزه های علمیه استان های دیگر نیازمند اطلاع رسانی اند که بدانند در حوزه علمیه خراسان چه قوت هایی شکل گرفته که من خودم ایده های زیادی را در این زمینه گرفته ام، عنوان کرد: کتاب ها و پایان نامه هایی را دیدم که اطلاع رسانی آن برای دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) نیاز است که این، نشان دهنده جهاد علمی صورت گرفته می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha