جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ربانی بیرجندی

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان این که نمایشگاه پل ارتباطی بین طلاب و مدیریت حوزه است که در آینده نیز می تواند مفیدتر، کامل تر و دقیق تر باشد، گفت: تحقق تحول این طور نیست که شتابزده باشد، بلکه برخی امور به مرور زمان خود را نشان می دهد و برخی عناوین باید زمان بیشتری بگذرد تا اساسا در بدنه حوزه علمیه خراسان محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیرجندی، استاد حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در مشهد، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه برای بار سوم در فضای نمایشگاهی حضور پیدا کردم و فعالیت های خوبی درحوزه علمیه خراسان عرضه شده که از خیلی زوایا بی اطلاع بودیم، گفت: در حال حاضر برخی بخش ها و فعالیت های صورت گرفته تحولی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، اطلاع رسانی و .... برای من تازگی داشت.

وی با بیان این که نمایشگاه پل ارتباطی بین طلاب و مدیریت حوزه است که در آینده نیز می تواند مفیدتر، کامل تر و دقیق تر باشد، تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه قدم بسیار بزرگی بود و در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های تحولی کار خوبی صورت گرفت. 

استاد حوزه علمیه خراسان ادامه داد: تحقق تحول این طور نیست که شتابزده باشد، بلکه برخی امور به مرور زمان خود را نشان می دهد و برخی عناوین باید زمان بیشتری بگذرد تا اساسا در بدنه حوزه علمیه خراسان محقق شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha