جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سومين همايش مجمع بانوان اروپایی پیرو اهل بیت(ع) در اسلو

حوزه/ سومين همايش مجمع بانوان اروپایی پیرو اهل البیت علیهم السلام با عنوان «حقوق زناشویی در اسلام» در روزهای شنبه و یکشنبه ۲ و ۳ فوریه ۲۰۱۹ در مرکز اسلامی توحید اسلو برگزار گردید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه سومين همايش مجمع بانوان اروپایی پیرو اهل البیت علیهم السلام با عنوان «حقوق زناشویی در اسلام» در روزهای شنبه و یکشنبه 2 و  3 فوریه 2019 در مرکز اسلامی توحید اسلو و با همکاری مرکز امام علی (ع) آن شهر برگزار گردید.

در این همایش حجت الاسلام سید سلیمان موسوی معاون مرکز اسلامی هامبورگ و حجت الاسلام سيد شمشاد رضوی امام مرکز توحید و حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی مطهری امام مرکز امام علی (ع) و تعداد زیادی از روحانیون، اندیشمندان، متفکران، پلیس نروژ و میهمانان دیگری از شهرهای نروژ، سوئد، دانمارک، فرانسه، ایتالیا، لهستان، فرانسه و آلمان و از جمله شخصیت های دیگر حقوقی و اجتماعی  به بیان اهمیت موضوع پرداختند.

در این همایش پس از خوش آمدگویی رئیس مجمع بانوان و امام مرکز توحید به حضار و میهمانان، معاون مرکز اسلامی هامبورگ در بیانات خود به نکات قابل توجهی در خصوص حقوق زوجین نسبت به یکدیگر اشاره کرد.

همچنین از سوی اندیشمندان و حقوقدانان، بیاناتی حول محورهای زیر ارائه گردید:

انتخاب شریک زندگی مناسب، ازدواج های اجباری از جانب خانواده ها، ازدواج میان فرهنگهای متفاوت، حقوق زن وشوهر ، مشکلات زناشویی، طلاق و آثار بعد از طلاق و.... وپرسش و پاسخ به سؤالات حاضرین، از جمله مسائلی بود که در این کنفرانس به بحث وگفتگو پرداختند.

و در پایان کنفرانس دبیر مجمع اروپایی زنان پیرو اهل البیت (ع) ضمن تشکر از حضار محترم به پاس مشارکت گرم آنها و مطالب ارزنده ای که در این همایش ارائه نمودند، تقدیرنامه هایی که از پیش تدارک دیده شده بود به رسم یادبود به آنان تقدیم نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha