پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین توکل

عضو خبرگان رهبری گفت: دولتمردان و مسئولان باید غیرت به خرج داده و مقدمات این مسأله را به خوبی در دهه پنجم عمر انقلاب فراهم کرده و با کنار زدن موانع، موجبات رضایت رهبری و مردم را مهیا نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به بیانیه بسیار مهم مقام معظم رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرازهای مختلف به شکل تفصیلی، نکات و محورهای مهمی را شرح و توضیح دادند و حقیقتاً اگر مسئولان اجرایی کشور و دیگر مدیران و مسئولان نظام، عمل به این فرازها را در هر موردی نصب العین خود قرار داده و به آن ها عمل کنند، بسیاری از مشکلات کشور مرتفع می شود.

وی افزود: آنچه مهم است این که دولتمردان و مسئولان باید غیرت به خرج داده و مقدمات این مسأله را به خوبی در دهه پنجم عمر انقلاب فراهم کرده و با کنار زدن موانع، موجبات رضایت رهبری و مردم را مهیا نمایند.

این استاد اخلاق حوزه همچنین ضمن تقدیر از حماسه عظیم و ماندگار ملت انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال گفت: مردم ما همچون چهل سال گذشته با تمام توان و با درک و بصیرت بالای دینی و انقلابی خود به صحنه آمدند و اینک نوبت مسئولان است که حقیقتاً و به دور از شعار، همت کرده و به مشکلات و گرفتارهای مردم رسیدگی کنند.

وی افزود: به خصوص در دهه پنجم انقلاب و در راستای مقابله با فقر و فساد و تبعیض و گسترش عدالت، وظیفه شرعی، اخلاقی و انقلابی مسئولان است که از حجم مشکلات و گرفتارهای مردم بکاهند و به تحقق اهداف و آرمان های انقلاب در عرصه های گوناگون کمک کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha