پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه علمیه خواهران رضوانشهر

حوزه/ ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان رضوانشهر، به همت مدرسه علمیه فاطمه زهرا (س) این شهرستان با دستاوردهای چهل ساله انقلاب آشنا شدند.

خانم امامی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران رضوانشهر با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردها و موفقیت های نظام، به خبرنگار خبرگزاری«حوزه» گفت: این برنامه با حضور 120 نفر از دانش آموزان دختر پایه دوازهم از 4مدرسه سطح شهرستان رضوانشهر، در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار گردید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه زهرا سلام الله علیها ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان کشورند و از آنجا که شاید بسیاری از آنها با مشکلات و وضعیت ایران در سال های قبل و دستاوردهایی که طی عمر بابرکت 40 ساله جمهوری اسلامی حاصل شده است، کمتر آشنا شده باشند، این همایش برگزار شد و از حجت الاسلام نژادصفری معاون حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت دعوت شد تا پیشرفت های نظام را در مقایسه با دوران طاغوت و سایر کشورها تبیین کند.

 امامی، آشنایی دانش آموزان با احکام و معارف دینی را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان فردای این کشور را خواهند ساخت و علاوه بر آن، مادران مربّیان نسل های آینده هم هستند لذا آشنا نمودن آنها با احکام دین و مسیر سعادت امری ضروری است که سعی کردیم در این برنامه به آن بپردازیم.

لازم به ذکر است، سرودخوانی دانش آموزان، برگزاری مسابقات مفرّح گروهی همراه با اعطای جایزه، و همچنین توزیع کارت هایی با تصویر و وصیت نامه شهدا و دلنوشته های اخلاقی از جمله برنامه های فرهنگی بود که طلاب و مسئولین حوزه علمیه خواهران رضوانشهر برای دانش آموزان تدارک دیده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha