پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت‌الله سبحانی

حوزه/ لازم است مسکن های ناقص تکمیل شود تا از این طریق به اندازه ای مشکلات مردم حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر محمد اسلامی، وزیر راه و شهر سازی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گفتند: لازم می دانم به خانواده و بازماندگان این شهدا تسلیت بگویم؛ قطعا این حوداث باهمکاری و هم فکری معاندین انجام می شود.

این مرجع تقلید در ادامه ابراز داشتند: ساخت مسکن، امری مهم برای ملت ایرانی است که دارای نوعی استقلال طلبی هستند؛ در سابق نیاز به مسکن زیاد نبود ولی الان به دلیل روح استقلال طلبی در بین مردم و جوانان ایرانی، لازم است به تعداد انسان ها مسکنی آماده باشد.

معظم له عنوان کردند: لازم است مسکن های ناقص تکمیل شود تا از این طریق به اندازه ای مشکلات مردم حل شود.

ایشان با تأکید بر اینکه باید بر ساخت و سازها از سوی دولت نظارت شود، خاطرنشان ساختند: گاهی در ساخت و سازها سمبل کاری می کنند؛ باید هر واحدی که می سازند حتما نظارت شود تا کارها دقیق تر انجام گردد.

حضرت آیت الله سبحانی بیان داشتند: در حال حاضر مناطقی از آذربایجان مانند ارسباران هستند که نیاز به مسکن و جاده سازی دارد؛ زنانی هستند که به دلیل نبود راه و جاده در مشکلات زیادی قرار دارند.

ایشان افزودند: موضوع دیگر توجه به پلی است که به تازگی در منطقه پردیسان قم ساخته شده؛ این پل ناقص ساخته شده؛ حدود چند سالی طولی کشید که یک طرف آن ساخته شود ولی با این حال طرف دیگر آن ناقص است و همین مسئله، مشکلاتی را برای رفت و آمد ایجاد کرده؛ لازم است به این مسئله نیز توجه ویژه ای شود.

حضرت آیت الله سبحانی بر توجه به زیباسازی در تابلوها و نوشتن مسیر تردد تأکید کردند و گفتند: این نکات کمتر به چشم می آید و باید توجه ویژه به آن کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha