پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه نوشهر

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش دشمن برای انزوای ایران اسلامی در عرصه بین المللی به شکست انجامیده است، افزود: برگزاری نشست ورشو شکست سنگینی برای آمریکای جنایت کار و حامیان منطقه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با محکوم کردن جنایت شب گذشته تروریست های تکفیری در سیستان و بلوچستان، گفت: تروریست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به این جنایت باشند.

وی با بیان این که تروریست های تفکیری مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب منطقه بار دیگر و پس از خلق حماسه عظیم ملت ایران در روز 22 بهمن جنایت دیگری را رقم زدند، افزود: این اقدام تروریست ها نشان از ضعف و زبونی آنها و حامیانشان از عزت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که این اقدام ضد انسانی تکفیری های تروریست مورد حمایت آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: به طور حتم نیروی های نظامی و امنیتی کشورمان با اقتدار هر چه تمام تر پاسخ تروریست های تکفیری مورد حمایت غرب را خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این اقدام تروریستی دشمنان انقلاب، خشم ملت ایران را بر افروخته، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت خون پاک فرزندان انقلاب اسلامی پایمال شود.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همواره مورد حملات وحشیانه گروه های تروریستی بوده، تصریح کرد: 17 هزار شهید ترور نیز محصول جنایت های گروه های تروریستی به ویژه گروهک نفاق در کشورمان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که این گونه اقدامات تروریستی دشمنان نمی تواند خللی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایجاد کند، بیان داشت: انقلاب اسلامی در دهه پنجم با اقتدار مسیر خود را ادامه خواهد داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان ملت ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب با تلاش ها و توطئه های بسیار تلاش کردند تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان امروز انقلاب اسلامی با اقتدار وارد دهه پنجم خود شده است.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که دشمنان نمی توانند با فشار و تحریم اقتصادی مسیر انقلاب را تغییر دهند، بیان داشت: دشمنان ملت ایران بدانند که انقلاب با قدرت هر چه بیشتر مسیر گذشته خود را ادامه خواهد داد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش دشمن برای انزوای ایران اسلامی در عرصه بین المللی به شکست انجامیده، افزود: برگزاری نشست ورشو شکست سنگینی برای آمریکای جنایت کار و حامیان منطقه ای است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به دشمنان انقلاب دادند، بیان داشت: دشمنان این ملت با بصیرت نمی توانند عظمت و اقتدار این مردم را تحمل کنند و به همین دلیل دست به هر جنایت و توطئه ای علیه این ملت می زنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha