پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 480597
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی

حوزه / نماینده مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه در یزد با اشاره به آموزش چهار زبان خارجی به طلاب استان گفت: آموزش طلاب زباندان لازمه شهر جهانی یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی، نماینده مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه در یزد با اشاره به ثبت جهانی یزد، گفت: بحث بین الملل در حوزه های علمیه یزد باید به شکلی باشد که بتواند طلاب زباندان بسیار خوب پرورش دهد.

وی به اثرات مثبت تربیت طلاب زباندان در یزد اشاره و اضافه کرد: ما در حوزه علمیه باید به گونه ای عمل کنیم که طلاب زباندان پس از فراگیری زبان های خارجی بتوانند به بهترین شکل در سطح جامعه بروز دهند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: گسترش اسلام در بین توریست های خارجی و همچنین جلوگیری از اثرات منفی حضور گردشگران در یزد باید مد نظر قرار گیرد که با برگزاری دوره های آشنایی طلاب با زبان های خارجی این مسئله امکان پذیر است.

حجت الاسلام نجم الهدی با بیان اینکه زبان های اسپانیولی، چینی، انگلیسی و عربی از جمله زبان های خارجی است که در حوزه علمیه به طلاب آموزش داده می شود، گفت: یکی از اولویت های حوزه علمیه استان، تربیت طلاب زباندان است که بتوانند به عنوان راهنمای توریست های خارجی در یزد فعالیت کنند.

نماینده مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه در یزد به دوره های برگزار شده در حوزه استان در زمینه تربیت طلاب زباندان، تصریح کرد: دوره مهارت های تبلیغ بین المللی را در استان یزد و در حوزه علمیه برگزار کردیم ولی این برنامه ها باید به عنوان یک برنامه شاخص برگزاری و پیگیری شود تا اثربخش و ماندگار باشد.

وی در پایان اظهار داشت: علاوه بر توریست های خارجی، گردشگران داخلی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و مبلغین زباندان باید در این خصوص نیز فعالیت کنند، تا بتوانند بسیاری از شبهات آنها را در زمینه های مختلف پاسخ دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وحید IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    0 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت روحانی حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی گرامی و مهربان.با توجه به مطلب آموزش زبان خارجه میخواستم ببینم امکانش هست من هم در بین شما طلاب گرامی آموزش ببینم...