چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد

حوزه/ با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجایی، مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه کشور طرح پنج ساله حوزه های علمیه در یزد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، نشست مدیریت و برنامه ریزی، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه کشور و کارکنان مدیریت حوزه علمیه یزد در این مرکز برگزار شد.

در این نشست که در راستای پیاده سازی برنامه پنج ساله حوزه های علمیه در استان یزد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله حوزه علمیه استان و همچنین برنامه های این مرکز در مورد برنامه پنج ساله حوزه های علمیه پرداخت.

همچنین معاونین و کادر حوزه علمیه یزد با بیان نظرات و پیشنهادات خود نسبت به اجرای هر چه بهتر برنامه پنج ساله حوزه های علمیه تاکید کردند و اقدامات در این زمینه را تاثیرگذار در راستای برنامه 1414 دانستند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه کشور طی امروز و فردا با حضور در برخی از مدارس ضمن بازدید از مدارس، در جلسه ای با کادر مدارس به بررسی نقاط ضعف و مشکلات خواهد پرداخت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha