چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: بهترین مقام برای انسان پس از عبودیّت الهی خدمت به اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در گردهمایی مبلغان خادمیار آستان قدس رضوی در بوشهر، اظهار داشت: در بین عناوین هیچ عنوانی ارزشمندتر از عنوان صحابی و خدمت نیست و شما مبلغان مفتخر به این عنوان و خدمت به امام رضا(ع) هستید.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر در ادامه به ویژگی های خدمت پرداخت و گفت: داشتن ایمان، تقوا، اخلاق و اخلاص در تبلیغ به جهت نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت(ع) از ضروریات تبلیغ است که در این راستا تلاش کافی و دانش انجام کار، لازم است.

وی افزود: به همین جهت در متون فاخر دین در رابطه با صحابی و خدمت به دین فوق العاده تاکید، و سخنان بسیاری در متون نبوی و در قرآن کریم بیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بهترین مقام برای انسان پس از عبودیت الهی را  خدمت به اهل بیت(ع) عنوان کرد و ابراز داشت: کسی که صحابی و خادم است، اهل بیت او را می شناسند و به او توجه دارند و بهترین کسانی که در دنیا، اهل بیت آنها را می شناسند و آنها نیز اهل بیت را می شناسند صحابی و خادمین آنهاهستند به همین جهت ما باید در دنیا طوری رفتار کنیم که امام زمان(عج) ما را بشناسند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خادم بودن اخلاص لازم دارد اظهار داشت: مهر اهل بیت(ع) باعث شده شما به عنوان صحابی و خادم آنان شناخته شوید و این مقام با مهر آنان به شما رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha