جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نصیرایی

حوزه/ حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه مردم در روز ۲۲ بهمن نشان دادند که با وجود گلایه از مسئولان اما محکم تر از گذشته پای نظام و آرمان های خود هستند، گفت: صف گوشت محصول انتخاب غلط است، نه ناکارآمدی نظام و انقلاب و مردم این را در ۲۲ بهمن نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به مناسبت های هفته و ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن، گفت: حماسه چشم گیر و باشکوه مردم در روز 22 بهمن پیام های مختلفی داشت، که مهمترین این پیام ها نمایش قدرت و اتحاد مردم است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در روز 22 بهمن قدرت، عظمت و اتحاد ملت ایران را به استکبار جهانی نشان دادند و خیلی از توطئه هایی که علیه ملت بوده را از بین بردند، گفت: دومین پیام راهپیمایی 22 بهمن تقویت بنیه جمهوریت نظام بود، که به همه دولت ها ثابت کردیم که جمهوری اسلامی ایران در دنیا تنها حکومتی است که به تمام معنا مردم سالار است و این حکومت متعلق به مردم است و این مردم هستند، که همواره نظام را حفظ کردند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دستاورد دیگر نظام پیام به دوستان انقلاب در داخل و خارج کشور بود، که این حضور گسترده آنها را هم دلگرم کرد، افزود: برخی هیاهوهای دشمن دل برخی ها را ممکن است بلرزاند؛ اما این حضور،  دل دوستان جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج گرم کرد.

حجت الاسلام نصرایی با بیان اینکه مردم در روز 22 بهمن نشان دادند که با وجود گلایه از مسئولان، اما محکم تر گذشته پای نظام و آرمان های خود هستند، گفت: صف گوشت محصول انتخاب غلط است و نه تاکارآمدی نظام و انقلاب، مردم این را در 22 بهمن نشان دادند.

وی با بیان اینکه بعد از حضور حماسی مردم در 22 بهمن حالا نوبت مسئولان است، که با خدمت صادقانه و جهادی خود از مردم تشکر کنند، افزود: مردم ولایت مداری و وظیفه شناسی خود را ثابت کردند؛ حالا نوبت مسوولان است که با قوت و قدرت به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مسئولان تکلیف آنها روشن است، هر کس نخواهد در خور شأن مردم به آنها خدمت کند، از چرخه سیاست کشور کنار برود، تا افراد توانمند و جوان بیایند، گفت: مسئولان ما این پیام را خوب دریافت کنند و در کارهای خود به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان وطن در سیستان و بلوچستان، افزود: این اقدام خباثت، تروریست ها را نشان داد و اینها با این رفتارها گورخودشان را می کنند.

وی تاکید کرد: این ها نمی دانند که با دم شیر بازی می کنند، اینها سیلی محکمی را از دست نیروهای مقاومت خواهند خورد.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به برخی مسائل استان پرداخت و گفت: نباید در استان با حضور این مسوولان انقلابی و با وجود این همه ظرفیت از جمله معادن و بازارچه های مرزی، شاهد بیکاری جوانان باشیم.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: نمی شود که سنگ های معدنی ما در استانهای دیگر فراوری شود، بعد جوانان ما برای کار به استان های دیگر بروند و یا برخی افراد برای نان شب در استان محتاج باشند.

وی گفت: همه مسئولان تلاش کنند، مسله اقتصاد و معیشت و فساد و محرومیت در استان وجود نداشته باشد، با این امکانات و نیروی انسانی که در استان وجود دارد، این موضوع شدنی است.

امام جمعه موقت بیرجند انتخاب شخصی انقلابی و جهادی را به عنوان استاندار خراسان جنوبی از سوی وزارت کشور را، به برکت حضور و اخلاص نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد و گفت: اگر حضور موثر و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نبود، معلوم نبود، چه نوع رفتاری مسئولان با ما داشتند و به جای خدمت به مردم دنبال بازی سیاسی بودند.

انتهای خبر/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha