جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه تجسمی ۴۰سال مقاومت-انزلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندرانزلی گفت: نمایشگاه تجسمی «۴۰ سال مقاومت» به مناسبت پشت سر گذاشتن چهل سال از انقلاب اسلامی و به نمایش گذاشتن دستاوردهای آن برای عموم مردم این شهرستان، توسط طلاب برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان؛ نمایشگاه تجسمی «چهل سال مقاومت»، در مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها خواهران بندرانزلی برگزار شد.

خانم امامی مدیر مدرسه علمیه خواهران انزلی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» گفت: این نمایشگاه به مناسبت پشت سر گذاشتن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و به نمایش گذاشتن دستاوردهای آن برای عموم مردم این شهرستان، توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها اجرایی شد.

وی افزود: در این نمایشگاه سعی شده تا بخشی از دست آوردهای علمی، ورزشی، امنیتی، رفاهی و ... که تمامی اینها با رهبری امامین انقلاب، مردم انقلابی و در راس همه، عنایات اهل بیت علیهم السلام حاصل گشته است، با شیوه ای نو و جذاب برای اقشار مختلف مردم نمایش داده شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها درخصوص بخش های متفاوت نمایشگاه مذکور ادامه داد: این نمایشگاه تجسمی، بخش های متنوعی دارد که از جمله آنها می توان به بازسازی بخشی از اتاق امام راحل(ره) در نجف اشرف همراه با قرار دادن تالیفات ایشان، ارائه بخش هایی از وصیت نامه ایشان در قالب بروشور به مخاطبین با توجه به سن یا مسئولیت مخاطب، دادن هدایای معنوی مزین به نام مبارک اهل بیت علیهم السلام بر روی سنگ مرمر به بازدیدکنندگان و طلاب، و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی شهرستان بندرانزلی اشاره نمود.

خانم امامی با اشاره به طراحی ماکت شهدای مدافع حرم بندرانزلی خاطرنشان کرد: قطعا یکی از مهمترین دست آوردهای انقلاب، امنیت کشور است که توسط شهدا و رزمندگان محقق شده است. شهدای مدافع حرم، ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند؛ لذا این بخش از قسمت های مهم نمایشگاه است که الحمدلله مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا تاریخ 5 اسفند، در مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها بندرانزلی برای بازدید عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha