جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب بحرین بیانیه ای صادر کرده و گفتند: همه ملت بحرین را به تسمک حول محور آیت الله عیسی قاسم و تاکید بر حمایت، یاری و همکاری با ایشان در جهت یاری دین و عزّت ملت و آینده کشور دعوت می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب بحرین بیانیه ای صادر کرده و گفتند: همه ملت بحرین را به تسمک حول محور آیت الله عیسی قاسم و تاکید بر حمایت، یاری و همکاری با ایشان در جهت یاری دین و عزّت ملت و آینده کشور دعوت می کنیم.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بحرین و ملت آن وارد سال جدید انقلاب و حرکت مستمر می شود که  از 14 فوریه سال 2011 میلادی علیه حکومت ظالم و مستبد بحرین آغاز کرده است و در این طول این سال ها شاهد نهضت ها و انتفاضه های پی در پی علیه ظلم و ستم بوده و این ملت را به ملتی عزتمند تبدیل کرده است.

این ملت مسلمان و مؤمن جان و مال خود گذشت و در زندان، شکنجه، تبعید و سختی ها را با ایمان و اعتقاد به این این ها عبادت هستند، تحمل کرده است.

این افتخار برای ملت ما کافی است که راه عزّت و کرامت را برگزیده و با حرکت در راه خداوند دین او را یاری رسانده است. این راه با سعادت دنیا و آخرت، ترقی و پیشرفت کشور همراه است، لذا ملت ما از حرکت در این راه و تداوم آن خسته نمی شود.

ما در آغاز هفتمین سالگرد انقلاب بحرین بر موارد زیر تاکید می کنیم:

1- میادین و خیابان ها نیازمند برپایی فعالیت ها و راهپیمایی های مسالمت آمیز در مناطق مختلف است. ما از جوانان غیرتمند می خواهیم که در این راه پیش قدم شده و راهپیمایی مسالمت آمیزی را سازماندهی کنند؛ چرا که مسالمت آمیز بودن آن ضامن بقای انقلاب و تداوم آن خواهد بود.

2- همه ملت بحرین را به تسمک حول محور آیت الله عیسی قاسم و تاکید بر حمایت، یاری و همکاری با ایشان در جهت یاری دین و عزّت ملت و آینده کشور دعوت می کنیم.

4- ما از بیانیه آیت الله عیسی قاسم به مناسبت سالگرد انقلاب حمایت کرده و از آن پیروی می کنیم.

علمای بحرین

16 فوریه 2019 م

27 بهمن 1397

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha