پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ حجت‌الاسلام سروستانی، سیاه‌‌نمایی، بزرگ جلوه دادن مشکلات و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی را از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه خانواده‌های کارکنان تبلیغات اسلامی  استان بوشهر، صبح امروز با عنوان جشنواره فرهنگی نور، در مجتمع مروارید خلیج فارس دلوار برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست در سخنان کوتاهی با اشاره به لزوم گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود سیاه‌‌نمایی، بزرگ جلوه دادن مشکلات و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی را از نقشه‌های شوم دشمن عنوان کرد و نقش  سازمان تبلیغات اسلامی را در ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان مهم ارزیابی کرد.

تلاوت قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی، تقدیر از کارکنان تبلیغات اسلامی، قرائت مقاله، تقدیر از برگزیدگان مسابقه ویژه کارکنان اداره کل و خانواده های آنان، تقدیر از فرزندان کارکنان مجموعه که در مسابقه نقاشی شرکت کرده بودند، تقدیر از فرزندان کارکنان که به سن بلوغ رسیده بودند و ضیافت ناهار از دیگر بخش های این جشنواره بود.

گفتنی است، در بخش پایانی این مراسم کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از موزه شهید رئیسعلی دلواری بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha