جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تروریست های بوکوحرام به مسجد دستکم ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند

حوزه/ در پی حمله اعضای گروه تروریستی بوکوحرام به مسجدی در ایالت بورنوی نیجریه، دست‌کم ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از sunnewsonline، در پی حمله عاملان انتحاری عضو گروه تروریستی بوکوحرام به مسجدی در ایالت بورنوی نیجریه، دست‌کم ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

دامیان چوکوو، کمیسر پلیس ایالت بورنوی نیجریه، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در اثر حمله دو بمب‌گذار انتحاری بوکوحرام و همچنین حمله مسلحانه یک شبه‌نظامی عضو این گروه ۱۱ تن کشته و ۱۵ تن دیگر نیز زخمی شدند. سه تن از کشته‌ها عضو بوکوحرام هستند.

چهار روز پیش نیز در حمله مسلحانه بوکوحرام به کاروان والی ایالت بورنو، دست‌کم ۵ تن کشته شده بودند.

یک شاهد عینی که با نام عبداللهی لاوال در صحنه حضور داشته گفت: آن ها با موتور سه چرخه آمده و یک باره به سمت مسجد آتش گشودند. من داشتم خودم را به مسجد می رساندم که ناگهان آن ها را دیدم و به سمت خانه خودم فرار کردم.

ابوبکر عثمان یک شهروند این منطقه نیز گفت: من فکر نمی کنم از سمت بوته ها آمده باشند و متعقدم که از سمت شهر آمدند.

یک بمب گذار انتحاری زن نیز خودش را در نزدیکی خانه ای در 500 متری مسجد منفجر کرد.

یکی از نجات یافتگان که هنگام حادثه به همراه 40 تن از نمازگزاران در مسجد حضور داشتند گفت: ما تازه نماز خواندن را شروع کرده بودیم که بوکوحرام آمدند. پس از تلاش ناموفق برای ورود به مسجد به سمت خانه های اطراف و ساکنینی که به سوی مسجد می آمدند آتش گشودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha