جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه برادران

حوزه/ حجت الاسلام خدری در جمع خبرنگاران از آغاز پذیرش حوزه علمیه در سراسر استان بوشهر برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام رضا خدری، امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پذیرش حوزه علمیه در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: با یاری خداوند متعال مدیریت حوزه‌ علمیه از برادران واجد شرایط برای تحصیل در حوزه‌های علمیه  برای سال تحصیلی 99-98 ثبت نام می نماید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به شرایط عمومی داوطلبان اشاره کرد و افزود: برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه از جمله شرایطی است که داوطلبان پیش از ثبت نام باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی به شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: قبولی حداقل پایه نهم دوره اول متوسطه با حداکثر سن 18 سال (متولدین 1380) یکی از شرایط است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه التزام به تعهدات و قوانین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یکی از شرایط ثبت نام است ادامه داد: حداقل مدرک متقاضیان دوره سفیران هدایت دیپلم، پیش دانشگاهی و یا دوازدهم دوره دوم متوسطه می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به تاریخ ثبت نام پرداخت و گفت: ثبت نام از داوطلبان از 24 بهمن ماه 97 لغایت 22 فروردین سال 98 انجام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.HOWZEH-QOM.IR نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام خدری همچنین به تاریخ برگزاری آزمون اشاره کرد و افزود: آزمون حوزه های علمیه برادران به صورت سراسری روز جمعه 30 فروردین برگزار می شود.

وی تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت(سفیران هدایت) در استان دائر است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha