چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: امروز دشمن تمام توان خود را در جهت دشمنی و مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته است و متاسفانه برخی از رسانه‌ها بجای مقابله با این حملات به هم‌دیگر می‌تازند، رسانه‌ها باید از اختلاف دوری کرده و در جهت اعتلای انقلاب قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ابوذر آذربایجان‌‌غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در روزهایی که کام مردم ایران از چهل سالگی پیروزی انقلاب شیرین شده بود، دشمن با حرکت تروریستی خواست کام مردم را تلخ کند و این نشان می‌دهد انقلاب در مسیر خود به درستی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در عصری زندگی می‌کنیم که همه دشمنان انقلاب اسلامی همه عزم خود را جزم کرده و حملات خود را علیه انقلاب در عرصه‌های مختلف شدت بخشیدند و این حملات در عرصه رسانه از شدیدتر از عرصه‌هاای دیگر است و اصحاب رسانه وظیفه دارند بر اساس تخصص و استعداد خود از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: در ۲۲ بهمن مردم وظیفه خود را انجام دادند و رسانه و مسئولین باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، دشمنان امروز علیه اسلام متحد شده‌اند و انقلاب و وحدت رسانه‌ها با هم می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی کرده و دشمن را به لاک دفاعی فرو ببرد.

وی تصریح کرد: امام علی(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرماید از سرگذشت، گذشتگان عبرت بگیرید وقتی آن‌ها با هم بودند دشمن در مقابل آن‌ها شکست خورده و هر زمان اختلاف پیدا کردند خداوند لباس کرامت را از تن‌ آن‌ها خارج کرد، رسانه‌ها باید دشمن را مورد هدف قرار بدهد، متاسفانه برخی رسانه‌ها به جای مقابله با دشمن به هم‌دیگر حمله می‌کنند.

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد جشنواره ابوذر می‌اواند وحدت و انسجام رسانه‌ها باشد، رسانه‌ها باید بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را تشریح کنند و با وحدت درجهت اعتلای انقلاب اسلامی حرکت کرده و انقلاب را به هدف اصلی خود برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha