شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان در پی حمله انتحاری زاهدان

حوزه/ مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان، شهادت تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حمله تروریستی مزدوران تکفیری، در زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، به دنبال شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران در حمله تروریستی در زاهدان، مدیریت حوزه علمیه خواهران، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

والذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا او ماتو  لیرزقنّهم اللّه رزقا حسنا وان اللّه لهو خیر الرازقین ... لیدخلنّهم مدخلا یرضونه

آنان كه در راه رضای خدا، از وطن هجرت کردند و در راه دین خدا كشته شدند و یا مرگشان فرا رسید، البته خداوند، رزق و روزی نیكوئی در بهشت ابد نصیبشان می کند كه همانا خداوند بهترین روزی دهندگان است. آیات 58 ، 59 سوره حج

حادثه تلخ و تأسف بار شهادت شماری از  نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان، در جاده خاش - زاهدان ، جمعی از مردان شجاع، ولایتمدار و انقلابی را پرپر کرد که این حادثه نشانه ترس و شکست مزدوران شیطان صفت و پلیدی است که هر روز با ترفندهای مختلف دشمنی خود را نسبت به ملت شهید پرور ایران آشکار می سازند .

حضور مقتدرانه ملت ولایتمدار ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موجب خشم و ناامیدی دشمنان شده و با انفجار ماشین حامل پاسداران و حافظان مرزها و به خاک و خون کشیدن شماری از این جوانان غیور در صدد انتقام از رهبری (مد ظله العالی) و مردم همیشه در صحنه بر آمدند.

اما آنها به خوبی می دانند ملت همیشه بیدار و حاضر در دفاع از خاک و میهن خود هرگز در برابر توطئه های موذیانه ی آنها ساکت نخواهند نشست و این اقدام شرمانه و ظالمانه ی آنها را بی جواب نخواهند گذاشت.

مدیر، کارکنان و مسئولان حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان این حادثه دلخراش را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده های داغدیده ی این عزیزان و ملت شريف ايران را تسلیت می گویند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha