پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدحسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان گفت: راهپیمایی اربعین حسینی همانند رودخانه خروشانی است که به دریای حسینی متصل شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، در آیین تجلیل از خادمان موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در سمنان، با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: این حرکت همانند رودخانه خروشانی است که به دریای حسینی متصل شد و تأثیرات شگرفی همه‌ساله به دنبال دارد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان این راهپیمایی را حرکتی جهانی خواند و تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ویژگی‌هایی دارد که جهانی و جمعی بودن از مهم‌ترین این ویژگی‌ها است.

وی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی جمعی است، به‌گونه‌ای که همه احساس می‌کنند در قبال این حرکت باید وظیفه‌ای انجام دهند و حضور خبرنگاران و فعالیت رسانه‌ای یکی از این وظایف خطیراست.

مشارکت بیش از ۵۰ نفر در موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر

مدیر موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر نیز در این مراسم با اشاره به مشارکت بیش از ۵۰ نفر از خبرنگاران، عوامل فنی و اجرایی  با همکاری دستگاه‌های اجرایی  تشکیل و فعال شد.

علی مهرزاد با تقدیر از تلاش خبرنگاران و فعالان خبری رسانه‌ای و نیز مجریان، عوامل فنی و ... صداوسیما در ایام اربعین حسینی، گفت: تهیه و تولید و پخش بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده در ایام اربعین از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی ازجمله فعالیت‌های گسترده اعضای این موکب در عراق است.

در این مراسم که روحانیون، فرماندار سمنان، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمع کثیری از فعالان موکب‌های مختلف این استان در اربعین حسینی حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایایی از بیش از ۵۰ نفر از عوامل اجرایی، رسانه‌ای، فعالان و دست‌اندرکاران موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر تجلیل شد.

موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر برای اولین بار در استان‌های کشور با مشارکت جمعی از فعالان رسانه‌ای سمنان تشکیل و در ایام اربعین با استقرار در عراق اقدام به اطلاع‌رسانی از این همایش بزرگ جهانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha