پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علیزاده ، امام جمعه امیدیه

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده، با اشاره به یکه‌تازی آیت الله جزایری در مقابله با وهابیت و فرق ضاله، گفت: ایشان در مباحثی به‌عنوان پرچم‌دار وارد میدان شده‌اند که کمتر کسی جرئت انجام این کار را دارد؛ از جمله مبارزه با وهابیت که تا به امروز اجازه نفس کشیدن به آن‌ها را نداده است.

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به خدمات برجسته آیت الله موسوی جزایری، اظهارداشت: ایشان از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی چه در کسوت امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه و چه در عرصه‌های فرهنگی، اقدامات ریشه‌داری انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه استان خوزستان که ثمرات و برکات آن، نه‌تنها در این استان که در اقصا نقاط کشور حائز اهمیت است، تنها به برکت وجود آیت الله جزایری است.

حجت الاسلام علیزاده، با اشاره به یکه‌تازی آیت الله جزایری در مقابله با وهابیت و فرق ضاله، گفت: ایشان در مباحثی به‌عنوان پرچم‌دار وارد میدان شده‌اند که کمتر کسی جرئت انجام این کار را دارد؛ از جمله مبارزه با وهابیت که تا به امروز اجازه نفس کشیدن به آن‌ها را نداده است.

امام جمعه امیدیه، راه‌اندازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و تأسیس شبکه ماهواره‌ای الأهواز را تنها بخشی از صدها اقدام مؤثر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خواند و بیان کرد: آیت الله جزایری، با وجود هزینه‌های زیاد و پیچ‌وخم‌های مسیر پیش رو، شبکه ماهواره‌ای الاهواز را برای مبارزه با وهابیت و همچنین دانشگاه امیرالمؤمنین را برای ارتقاء سطح علمی مردم، تأسیس کرد.

وی، آیت الله موسوی جزایری را مظهر «مجاهد فی سبیل الله» خواند و تصریح کرد: روحیه جهادی ایشان زبان‌زد خاص و عام است. ایشان نخ تسبیح اتحاد استان خوزستان بوده و ما ائمه جمعه با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، اگر در این سمت مانده‌ایم صرفاً به دلیل الگو گرفتن از استادمان، آیت الله موسوی جزایری است.

حجت الاسلام علیزاده، ادامه داد: وقتی می‌بینیم معظم‌له، با وجود سن بالا و بیماری، در حال فعالیت و کار شبانه‌روزی هستند، ما نیز انرژی گرفته و به ادامه مسیر امیدوارتر می‌شویم.

امام جمعه امیدیه، به بیان خدمات آیت الله موسوی جزایری در شهرستان امیدیه پرداخت و گفت: مردم این شهرستان در بسیاری از عرصه‌ها، خود را مدیون آیت الله موسوی جزایری می‌دانند؛ به‌گونه‌ای که یکی از خطرناک‌ترین مناطق این شهرستان از حیث امنیتی، به یکی از آرام‌ترین نقاط امیدیه تبدیل شده است.

وی، در پایان گفت: ما ائمه جمعه ولائی بودن و بصیرت خویش را مدیون آیت الله جزایری هستیم؛ هرچه داریم از برکت وجود ایشان بوده و اگر خدایی ناکرده به دلیل هجمه‌های رسانه‌ای، بخواهند از مسند کار کنار روند، ما نیز کنار خواهیم رفت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha