جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار علی اصغر حبیبی

حوزه/ سردار حبیبی گفت: با نگاهي به مشكلات امروز مي توان دريافت كه اخلاق طاغوتي برگشته و زماني مشكلات حل خواهند شد كه گرايش به طاغوت از بين برود و اخلاق جهادي و انقلابي جاي آن را بگيرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سردار علی اصغر حبيبي در جمع اساتيد، كادر و طلاب مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد با اشاره به وضعیت کشور قبل از انقلاب، گفت: مملكت ما عملاً دست آمريكايي ها بود به نحوي كه وقتي نخست وزير براي استراحت به رامسر مي رفت با ساليوان در سفارت آمريكا تماس مي گرفت و مملكت را به او مي سپرد.

وی به دستاوردهاي تلخ قبل از انقلاب اشاره كرد و گفت: مشكلات امروز كم نيست، اما در مقايسه با قبل از انقلاب كه حتي ايراني را به عنوان يك انسان نمي پذيرفتند و بر درسر باشگاه پالايشگاه نفت ايران مي نوشتند ورود سگ و ايراني ممنوع؛ امروز مهمترين دستاورد انقلاب اين است كه عزّت به ايراني بازگشته است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به جايگاه اخلاق در بين مسئولين، گفت: با نگاهي به مشكلات امروز مي توان دريافت كه اخلاق طاغوتي برگشته و زماني مشكلات حل خواهند شد كه گرايش به طاغوت از بين برود و اخلاق جهادي و انقلابي جاي آن را بگيرد.

سردار حبيبي، علت عقب ماندگي جوامع را نگاه به بيگانه معرفي كرد و گفت: نبايد اجازه دهيم كه نامحرمان و نااهلان مملكت را در دست بگيرند و با زيرسوال بردن توانايي جوانان مملكت بخواهند همه چيز را به بيگانگان بسپارند.

وي به تلاش دشمنان براي تغيير دادن اخلاق ايراني اشاره كرد و گفت: دشمنان در طول اين 40 سال بيكار ننشسته اند و همواره كوشيده اند آنچه ديروز در ايران اخلاق محسوب مي شد را با بي اخلاقي هاي خودشان جايگزين كنند، مانند چادر كه ديروز به زور از سر دختران و زنان كشيده مي شد، امّا امروز با فرهنگي كه ارمغان ماهواره هاست ديگر نيازي نيست كه با زور اقدام كنند.

حبیبی در پایان گفت: فلسفه ي انقلاب بايد بررسي شود، اين انقلاب جهت رفاه، خوردن و خوابيدن نبوده؛ كه تا مسئله اقتصادي پيش مي آيد انقلاب را زير سوال مي برند، آينده روشن است و اين انقلاب كه حاصل خون هزاران شهيد است 200 سالگي خود را هم جشن خواهد گرفت، فقط بايد مراقب باشيم كه جزء رد شدگان در امتحان نباشيم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha