جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مسئولان باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به کار گیرند، گفت: در حال حاضر عمل به مطالبات رهبری یکی از وظایف مهم مسئولان است که باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست فعالان فرهنگی استان در بابل به بیانیه مهم مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم اشاره کرد و گفت: باید بخش های مهم این بیانیه مهم بیش از پیش برای عموم جامعه به ویژه جوانان تبیین و تشریح شود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در گام نخست خود در چهل سال اخیر با بحران ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده است، افزود: با مدیریت صحیح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین حضور در صحنه از همه این بحران ها عبور کرده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنی با انقلاب اسلامی و ملت ایران چیز تازه ای نیست و از همان نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، بیان داشت: انقلاب اسلامی با عبور از همه بحران ها و مشکلات امروز به کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با اقتدار وارد دهه پنجم خود شده است، خاطرنشان کرد: حضور و پشتیبانی مردم رمز پیروزی و بقای نظام اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم هیچ گاه از مسیر انقلاب منحرف شدند و علیرغم همه سختی ها و مشکلات چهار دهه اخیر با همه توان از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی دفاع و حراست کردند، گفت: امروز که در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم، نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشوری تعیین کننده در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن فکر می کند با تحریم و فشار اقتصادی می تواند ملت ایران را از مسیر انقلاب منحرف کند، افزود: این مردم با بصیرت و انقلابی همواره پشتیبان انقلاب خواهند ماند و اجازه نمی دهند خواب های آشفته آنها در خصوص ایران اسلامی تعبیر شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که مسئولان باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به کار گیرند، گفت: در حال حاضر عمل به مطالبات رهبری یکی از وظایف مهم مسئولان است که باید به آن توجه شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری با اشرافی که نسبت به کشور و شرایط جهان و منطقه دارند بهترین مسیر را برای حرکت کشور پیشنهاد می دهند، بیان داشت: اگر مسئولان در همان مسیری که رهبری توصیه می کنند حرکت کنند به طور مشکلات از میان راه کشور برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که متأسفانه در حوزه اقتصاد مقاومتی آن طور که شایسته بود مسؤولان به آن نپرداختند و با آن برخورد شعاری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بهترین راه عبور از تحریم های دشمنان است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha