شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: علت عدم پیشرفت در همدان اختلافاتی است که در آن وجود دارد و باید گفت که خیلی از پیشرفت های استان طعمه حریق اختلافات شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در دیدار با فعالان سیاسی و اعضا احزاب همدان مشکل شهر همدان را وجود اختلافات درونی دانست و گفت: خیلی از استان های دیگر با وجود آن که شرایط سختی از نظر اب و هوایی دارند اما وضعیت اشتغال در آن ها در شرایط مناسبی است.

وی افزود: علت عدم پیشرفت در همدان اختلافاتی است که در آن وجود دارد و باید گفت که خیلی از پیشرفت های استان طعمه حریق اختلافات شده و از بین رفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تاریخ شهر همدان یادآور شد: در گذشته یهودیان مدت های طولاتی در این شهر تاخت و تاز داشتند و متاسفانه با وجود آنکه از این شهر رفته اند اما فرهنگ نجس آن ها در این شهر وجود دارد در حالی که مردم از این موضوع خبر ندارند.

وی تاکید کرد: حق همدان دارالمومنین این نیست که با این شرایط مناسب جوّی، هزاران جوان بی کار در آن باشند و برای کار به شهرهای اطراف بروند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: یکی از ویژگی های فرهنگ یهود، اتش افروزی و ایجاد اختلاف است که هر جا در تاریخ نام انها باشد این ویژگی نیز مشهود است.

آیت الله طه محمدی فرهنگ سازی و تغییر این فرهنگ اشتباه را ضروری عنوان کرد و گفت: این موضوع در گذشته ریشه یابی نشده و برای از بین بردن ان هم قدم برنداشتند و امروز هم شاهد این فرهنگ اختلاف انداختن و پرونده سازی هستیم.

وی ایجاد اختلاف در مدیران و مسؤولان استان را مشکل اصلی دانست و اظهار داشت: از زمان آیت الله آخوند تا به امروز در بین بزرگان استان دست هایی در کار بود که پایه گذار اختلافاتی بزرگ بود که دود آن به چشم مردم خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha