جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خادمیاران را پل ارتباطی آستان قدس با مردم عنوان کرد و گفت: این فرصتی است که بتوانید نظام اجرایی استان را متحول کنید و این کار شدنی است. باستی در جهت محرومیت دایی استان تلاش مضاعفی صورت گیرد و اولویت توجه باید به فقرا و مستضعفان معطوف شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، بعد ازظهر امروز در نشست با سررابطین کانون های آستان قدس رضوی در بوشهر تاسیس این دفتر و به دنبال آن کانون ها را باعث نهادینه شدن فرهنگ رضوی در استان عنوان کرد و گفت: خدمت به اهل بیت(ع) خدمت به خود و جامعه است چون اهل بیت(ع) نیازی به این خدمت ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صحابت با اهل بیت(ع) را یک فرصت عنوان کرد و اظهار داشت: این فرصت خدمت در پرتو ولایتمداری نسبت به حضرت ثامن الحجج(ع) و خدمت گذاری در راستای حوزه کاری انسان سطح شخصیت خود را نشان می دهد و قیمت انسان را بالا می برد.

وی افزود: همه سود این خدمت به اهل بیت(ع) برای خادم است و نیاز است با اخلاص وجود و تمام توان در این فضا قرار گیرید و قیمت خود را بالا ببرید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه تحول خوبی در آستان قدس رضوی صورت گرفته است، ابراز داشت: یکی از این تحولات توسعه خدمات رضوی از مشهد به کل کشور بوده است.

امام جمعه بوشهر خادمیاران را پل ارتباطی آستان قدس با مردم عنوان کرد و گفت: این فرصتی است که بتوانید نظام اجرایی استان را متحول کنید و این کار شدنی است. باستی در جهت محرومیت دایی استان تلاش مضاعفی صورت گیرد و اولویت توجه باید به فقرا و مستضعفان معطوف شود.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام خادمیاران توسط توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به آنان اعطا شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha