جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: جامعه باید قدردان شهدا باشد و این قدردانی تنها به تجلیل و مراسم گرفتن نیست بلکه به رهروی راه و تحقق اهداف و تکریم مادر، پدر و خانواده این عزیزان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، به دیدار مادران شهیدان «علی اکبر افشون» و «شهید سید محسن» رفت، همچنین پس از آن با حضور در منزل جانباز «عبدالله یونسی» با این جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدارها اظهار داشت: جامعه باید قدردان شهدا باشد و این قدردانی تنها به تجلیل و مراسم گرفتن نیست بلکه به رهروی راه و تحقق اهداف و تکریم مادر، پدر و خانواده این عزیزان است.

امام جمعه بوشهر با بین اینکه زندگی شهدا تماماً، حیات است، افزود: زندگی ما یک زندگی دنیایی است اما شهدا در یک فضایی هستند که برای ما غیرقابل تصور است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: زندگی ما با سختی ها، گرفتاری ها، نداری ها و بیماری ها همراه است اما شهدا با خداوند معامله می کنند و عمر دنیایی خود را داده و عمر عرشی می گیرند و سود عظیمی می کنند.

لازم به ذکر است که شهید «علی اکبر افشون»در سال 61 و در 18 سالگی در جبهه رقابیه بر اثر اصابت ترکش به سر و شهید «سید محسن هاشمی» نیزدر سال 60 و در 19 سالگی در منطقه کرخه نور بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین «عبدالله یونسی» جانباز 70 درصد و از مجروحین جنگی قطع نخاعی دوران دفاع مقدس است که در سال 61 در عملیات فتح المبین، در تیپ فاطمه الزهرا (س) مجروح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha