پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ همایش حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت دامغان در مصلای قدس قم

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: همگرایی روحانیت با جامعه به مانند سدّی محکم در برابر دسیسه های دشمنان است، لذا تضعیف روحانیت مساوی است با تضعیف انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسین فعله گری امروز در نشستی با جمعی از طلاب شهر سنندج اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه های انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و تقابل آن با حکومت ها و قدرت های زورگو است.

استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: همین خصیصه انقلابی بودن باعث شده است که امروز شاهد شدیدترین هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی باشیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان بسیار امیدوار بودند که این انقلاب دوران 40 سالگی خود را نبیند، ولی به عینه دیدیم که نقشه ها و البته امیدهای آنان بر باد رفت.

حجت الاسلام فعله گری در ادامه سخنان خود بیان داشت: مقام معظم رهبری با درایت همیشگی که دارند نقشه راه را برای آینده این انقلاب به صورت کامل، جامع و تخصصی ترسیم فرموده اند که بی شک حرکت در این مسیر باعث اقتدار هرچه بیشتر انقلاب اسلامی می شود.

استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: امروز اگر می خواهیم که در برابر توطئه های بی شمار دشمنان نظام و ملت سربلند باشیم، باید همچنان پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

حجت الاسلام فعله گری ادامه داد: دشمنان با استفاده از انواع و اقسام رسانه هایی که در اختیار دارند، روحانیت، علما و حوزه ها را آماج تبلیغات منفی خود قرار داده اند، ولی شما طلاب باید به عنوان یک طلبه انقلابی به خوبی در مقابل این دسیسه ها قرار بگیرد و از کیان این نظام و مملکت دفاع کنید.

وی، تلاش دشمن را جدایی روحانیت از جامعه عنوان کرد و گفت: وحدت روحانی و دانشجو و نیز همگرایی روحانیت با جامعه به مانند سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان است، لذا تضعیف روحانیت مساوی است با تضعیف انقلاب و آرمان های شهدا و امام راحل.

استاد حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: شما طلاب باید بدانید که وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارید، لذا از ورود به جریانات سیاسی به شدت پرهیز کنید و به مانند اسلاف خود در مسیر اسلام و دین حرکت نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha