جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مدارس آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای جذب افراد مستعد در حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در جلسه ای با مدیر کل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: همکاری خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش برقرار است و کارهای خوبی هم در این چند سال با همکاری این دو نهاد انجام شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره با آغاز ثبت نام و پذیرش حوزه داوطلبان ورود به حوزه علمیه، گفت: ثبت نام پذیرش حوزه علمیه از 24 بهمن آغاز شده و مهلت آن تا 22 فروردین ماه سال 98 ادامه دارد که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی معاونت آموزش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه مرکز مدیرت حوزه های علمیه و دستورالعمل ارسال شده کمیته جذب حوزه علمیه در سطح استان و نیز کارگروه هایی در کلیه مدارس علمیه شهرستان ها بدین منظور ایجاد شده است و همچنین قرار است کارگروهی متشکل از مدیران دستگاه های اجرایی استان برای این امر تشکیل شود.

مدیر حوزه علمیه بوشهر، تبلیغات چهره به چهره را یکی از موثرترین روش های جذب عنوان کرد و ابراز داشت: مدارس آموزش و پرورش فضای بسیار خوب و فرصتی مناسب است تا مبلغان حوزه علمیه بتوانند با حضور در این مدارس به امر تبلیغ پرداخته و دانش آموزان مستعد و علاقمند را به جذب کنند.

حجت الاسلام خدری حضور مبلغان در مدارس را باعث جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی برای دانش آموزان دانست و گفت: الحمدلله همکاری خوبی بین آموزش و پرورش در سایر شهرستان ها و حوزه علمیه وجود دارد و مبلغان فعالیت های خوبی در مدارس داشته اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره های مشاوره ویژه اسایتد حوزه علمیه و روحانیون خبر داد و گفت: طی چند سال گذشته دوره های مشاوره خوبی برگزار شده است که آموزش و پرورش می تواند از این ظرفیت حوزه در استفاده از مشاوران حوزه علمیه نیز استفاده کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha