سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر بتوانیم سواد رسانه ای را ارتقاء دهیم می توانیم بهره های فراوانی از آن ببریم، زیرا باید گفت که رسانه مانند شمشیر دولبه ای است که هم می تواند فرصت آفرین باشد و هم تهدیدآفرین.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش و کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با موضوع «فضای مجازی سالم، مفید و ایمن« ظهر امروز در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این همایش اظهار داشت: شناخت رسانه برای همه ما مهم است، زیرا اگر نادانسته وارد فضای مجازی و یا رسانه شویم احتمال تضرر می رود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: اگر بتوانیم سواد رسانه ای را ارتقاء دهیم می توانیم بهره های فراوانی از آن ببریم، زیرا باید گفت که رسانه مانند شمشیر دولبه ای است که هم می تواند فرصت آفرین باشد و هم تهدیدآفرین.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در سه مطرح توطئه های خود را علیه این ملت و نظام پیاده کرده اند، اول اینکه تحریم ها را آغاز نمودند، در مرحله دوم جنگ روانی را به راه انداختن و در سومین مرحله به دنبال ایجاد تنش و شورش در کشور و جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: باید اذعان کرد که در بحث رسانه ای دشمنان تا حدی موفق بوده اند و علت آن هم این است که با وجود پیشرفت های تجاری و بازرگانی کشور، بازهم شاهدیم که در جامعه موجود ناامیدی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha