شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرکز خدمات حوزه علمیه همدان

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان گفت: هفته گذشته ۳۶ زوج طلبه که تازه ازدواج کرده بودند، با همکاری آستان قدس رضوی عازم مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام عیسی بسطامی، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان با اشاره به فعالیت های این مرکز، گفت: چتر حمایتی مرکز خدمات هم حوزه برادارن و هم حوزه خواهران را در بر می گیرد.

وی افزود: روحانیت از قشر های مظلوم در جامعه است و بر این اساس یکی از وطایف اصلی مسئولان حوزوی خصوصا مرکز خدمات این است که حامی طلاب باشند.

حجت الاسلام بسطامی به کارهای انجام شده توسط مرکز خدمات همدان اشاره کرد و گفت: هفته گذشته 36 زوج طلبه که تازه ازدواج کرده بودند، با همکاری آستان قدس رضوی عازم مشهد مقدس شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر نورانی برنامه های متنوعی را برای این عزیزان در نظر گرفتیم تا زندگی خود را در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) زیباتر شروع کنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان به تشریح دیگر برنامه های این مرکز پرداخت و یادآور شد: اواخر هفته پیش نیز حدود 90 نفر از مستمری بگیران که شامل روحانیون بالای 60 سال، خانواده روحانیونی که مرحوم شده اند و افراد تحت پوشش مرکز خدمات، به زیارت بارگاه نورانی امام هشتم(ع) عازم شدند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha