پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 482537
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مراسم جشن تکلیف دختران در خیمه گاه امام حسین (علیه السلام) برگزار شد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه از برگزاری جشن تکلیف ۵۶۵ دانش آموزش دختر گناوه ای خبر داد.

به گزارش«حوزه» از بوشهر، سیده زهرا موسوی نسب با اشاره به برگزاری جشن تکلیف 21 مدرسه  ابتدائی شهرشتان گناوه گفت: 21 مدرسه دخترانه شهرستان گناوه جشن تکلیف دانش آموزان خود  را در مدرسه علمیه  الزهرا (س) این شهر برگزار کردند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه افزود: با استقبال چشمگیر مدارس و خانواده ها،  ۵۶۵ دانش آموز دختر این شهرستان به مدت دوهفته با محتوای بیان احکام وشرعیات، نمایش وتئاتروعروسک گردانی و مسابقات بین مدارس شهرستانی توسط  طلاب فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران گردید.

وی افزود: به تهاجم فرهنگی و هم چنین سرمایه گذاری شبکه های رسانه ای غربی که هدف آنها خانواده و به ویژه دختران و ماداران است، لذا ما ضمن بیان و معرفت افزایی که در این خصوص انجام می شود باید از شیوه های جذاب و نوین برای درک و فهم بیشتر معارف اسلامی استفاده کنیم.

موسوی نسبت اظهار کرد: ما باید برنامه های جذاب و مفیدی برای دختران نوجوان خود داشته باشیم تا در آینده دختران و مادرانی خوب و دارای نگاه و بینش اسلامی برای جامعه اسلامی  داشته باشیم.

 مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه افزود: ما در برنامه ها و جشن تکلیف های که برگزار می کنیم وظایف شرعی را به صورت غیرمستقیم وگاهی مستقیم آموزش داده و اجرای برنامه های متنوع و به وجودآوردن فضای پرمهر ومحبت وبانشاط وفضاسازی مناسب وبسیار زیبا ازطرف دست اندرکاران برنامه باعث جذب کودکان شرکت کننده به دین گردد.

انتهای پیام/ع

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبد الله IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام خدا قوت میگم به مدیر محترم مدرسه علمیه خواهران گناوه و همه طلابی که در برپایی مراسم جشن تکلیف امسال زحمت کشیدند عالیییی بود اجرشون با حضرت زهرا علیها السلام