شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی سالاری

​حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: عده ای انگشت شمار در جامعه از روی نادانی دست به تخریب چهره روحانیت می زنند که کار این گروه به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی سالاری امروز در جمع طلاب شهر سنندج با اشاره به اهمیت و جایگاه طلاب در جامعه، اظهار داشت: افتخار طلبگی امام زمان(عج) چیزی نیست که نصیب هر کسی شود، لذا قدر جایگاه و موقعیت را بدانید.

استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز طلاب نقشی فعالی در امور تبلیغی و دینی کشور دارند و با وجود این همه القا عقاید ضددینی ضرورت روحانی و طلبه در جامعه اسلامی به شدت احساس می شود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه اعتقادات التقاطی جوانان کشورهای مسلمان را هدف خود قرار داده اند، بیان داشت: متاسفانه دشمنان دین اسلام و کشورهای مسلمان میلیاردها دلار هزینه برای از بین بردن سرمایه های انسانی و تغییرات تفکرات و باورهای دینی و مذهبی جوانان مسلمان هزینه می کنند که این جای تاسف دارد.

حجت الاسلام سالاری در ادامه بیان داشت: پس امروز وظیفه شما به عنوان یک طلبه و مبلّغ دینی بسیار وسیع تر، تخصصی تر و سنگین تر از سالهای گذشته شده، زیرا شما باید بتوانید جوابگوی شبهات بسیار دشمنان باشید.

استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: روحیه انقلابی گری برای طلاب باید بیشتر از گذشته تقویت شود، زیرا طلبه ای که تفکر انقلاب بیشتر دارد، در تقابل با دشمنان دین خدا موفق تر و مصمم تر عمل خواهد نمود.

حجت الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به اینکه عده ای قلیل در جامعه به دنبال تخریب جایگاه روحانیت هستند، بیان داشت: متاسفانه عده ای انگشت شمار در جامعه از روی آگاهی یا نادانی دست به تخریب چهره روحانیت می زنند که کار این گروه به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha