جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماهنگ فرصت دوباره ، محصول شبکه رسانه ای صف

حوزه/ نماهنگ «فرصت دوباره» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری، در اهمیت فضائل ماه مبارک رجب، توسط جمعی از طلاب و روحانیون هنرمند اهوازی تولید و به‌زودی از خروجی خبرگزاری«حوزه» منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نماهنگ «فرصت دوباره» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری، در اهمیت فضائل ماه مبارک رجب توسط جمعی از طلاب و روحانیون هنرمند اهوازی تهیه و تولید شده است.

در این نماهنگ صوت دل‌نشینی از سخنان امام خامنه‌ای در موضوع ماه مبارک رجب به گوش می‌رسد که در بخشی آن گفته شده؛ ماه رجب، ماه رحمت و برکت الهی است. باید تبریک عرض کنیم به یکدیگر که توفیق الهی شامل حالمان شده و توانسته‌ایم بار دیگر وارد شهر رجب شویم. در این ماه، توسلات خود به خداوند عالم را بیشتر کنید و به یاد خدا باشید.

بر اساس این گزارش، عوامل تولید این نماهنگ عبارت است از؛ پژوهش و گرافیک: «مرتضی جعفر زاده»، تدوین: «محمد امیری»، صداگذاری: «احمد نیسی»، تصویربردار: «معصومه حزباوی».

لازم به ذکر است، نماهنگ «فرصت دوباره» کاری از گروه معارف شبکه رسانه‌ای صف به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد و همکاری جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز است که به‌زودی از خروجی خبرگزاری «حوزه» منتشر و در رسانه ملی پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha