سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه اردکان

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد گفت: گره‌ گشایی از کار مردم بزرگ ‌ترین عبادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌ الاسلام‌ سید اسماعیل شاکر، عضو شورای حوزه علمیه یزد صبح امروز و به مناسبت روز احسان و نیکوکاری در دیدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان با اشاره به اینکه گره‌ گشایی از کار مردم بزرگ ‌ترین عبادت است گفت: خدمت به خلق بخصوص نیازمندان و انفاق کردن و صدقه دادن به‌شرط داشتن اخلاص، انفاق از مال حلال و رسیدگی به محتاج نیازمند در عمر و روزی انسان و خانواده تأثیر دارد و موجب دفع بلا و پاداش می‌شود.

امام جمعه اردکان با تاکید بر اینکه نیازمندان جامعه باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند افزود: در این راستا مردم نیز می توانند به آنها کمک کنند تا ارزش این کار برای دنیا و آخرت آنها محفوظ بماند.

وی با بیان اینکه یکی از ارگان هایی که زحمات و تلاش های بسیاری را در جهت رفع نیازهای نیازمندان انجام می دهد، کمیته امداد خمینی است، خاطر نشان کرد: این نهاد انصافاً خدمات زیادی را درراه رفع مشکلات نیازمندان انجام داده است که قابل‌تقدیر و تشکر است.

حجت‌ الاسلام‌ شاکر با اشاره به اینکه باید کارها را برای خدا و با اخلاص انجام دهیم اضافه کرد: ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان خدا بالاترین خصلت است و هرچه بندگان خدا نیازمندتر باشند و ایمان آن‌ها نیز قوی‌تر باشد نفع رساندن به آن‌ها اثر و پاداش بیشتری دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha