پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل از اساتید حوزه قزوین

حوزه/ در مراسم تجلیل از اساتید و خانواده های آنان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین، ۳۰ نفر از اساتید مورد تکریم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید و خانواده های آنان که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد به نقش مهم و حساس خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: تزلزل نهاد مقدس خانواده، هجمه به احکام شرع مقدس اسلام و قبح زدایی از گناهان  و هنجار شکنی در جامعه اسلامی، راهبردی است که دشمنان به کار گرفته اند و از فضای مجازی به عنوان یک ابزار ارزان و راحت در جهت پیشبرد اهداف شوم خود بهره می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هجمه دشمنان در این برهه تاریخی حساس بیشتر بر کانون خانواده و فرزندان متمرکز شده و اگر مراقب این توطئه های ضد فرهنگی در جامعه نباشیم، در آینده دچار خسران خواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: والدین باید نسبت به رفتار و کردار فرزندان بیش از پیش حساس باشند و اجازه ندهند که دوستان ناباب بر روحیه آنها تاثیر منفی بگذارند.

وی به توطئه های فرهنگی دشمنان علیه ارزش های اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمن در تلاش است که روحیه اسلامی و قرآنی جوانان را گرفته و به جای آن اندیشه های غربی و ضد اسلامی را در جامعه ترویج نماید.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:  دشمن زمانی که مشاهده کرد در جنگ سخت نمی تواند راهی از پیش ببرد و به خواسته های شوم خود برسد از طریق ناتوی فرهنگی و این روزها بیشتر از رسانه های جمعی، شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی وارد میدان نبرد شده است.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروز با بهره گیری از تمام توان خود می خواهند با ایجاد تردید در دل ها، بین مسئولان و مردم و و آحاد جامعه شکاف ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان ضمن قدردانی از اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیان کرد: اساتید مدارس علمیه باید بیش از پیش نقش پدری را برای طلاب انجام داده و مشکلات آموزشی وخانوادگی  طلاب را به نوعی برطرف نمایند.

 برپایه این گزارش، در پایان از 30 نفر از اساتید به همراه خانواده های آنها تجلیل شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha