پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های مختلف در راستای جذب هر چه بیشتر به حوزه های علمیه گفت: برای تبلیغ حوزه علمیه از ظرفیت طلاب موفق استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در نشست کانون مساجد که در مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت های بسیاری در جهت جذب افراد به سمت حوزه های علمیه می توان انجام داد، تصریح کرد: در این خصوص می توان از ظرفیت افرادی که در سال های از مدارس آموزش و پرورش با معدل و نمرات بالا به حوزه آمدند، استفاده کرد.

وی افزود: در ابتدای این امر نیاز است که هماهنگی های لازم در جهت حضور طلاب در مدارس آموزش و پرورش صورت گیرد و آنها با این کار به تبلیغ حوزه های علمیه بپردازند و مزیت های آن را نیز بیان کنند تا دانش آموزان تشویق شوند که به سمت حوزه علمیه بیایند.

این مقام مسئول اظهار داشت: یکی از بهترین زمان هایی که می توان برای تبلیغ حوزه علمیه انجام داد، حضور موثر طلاب در زمان های صبحگاه مدارس است که همه دانش آموزان حضور دارند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه امروزه تبلیغ برای حضور افراد در حوزه های علمیه با گذشته متفاوت است، تصریح کرد: هر کس به دنبال آینده شخصی خود است و دانش آموزان نیز به طبع نسبت به این مسئله حساسیت بالایی دارند که پس از اتمام دوران تحصیلشان به شغلی مشغول شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از افراد از فعالیت های روحانیون با خبر نیستند و آنها را محدود به برگزاری نماز جماعت و سخنرانی می پندارند، نیاز است اموری که طلاب و روحانیون می توانند در راستای فعالیت های شغلی به آن بپردازند، برای دیگران تبیین شود تا آنها هم به آگاهی کامل در این خصوص دست یابند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha