شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، آموزش و پرورش را یکی از مهمترین مراکز موثر در جذب داوطلبان به حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: این سازمان به جهت حضور دانش آموزان در آن ظرفیت بسیار بالایی برای جذب دارد و مبلغان از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در نشست با مدیران مدارس علمیه استان بوشهر، با موضوع ثبت نام پذیرش حوزه علمیه با تاکید بر تشکیل کارگروه ها در سطح مدارس و نیز ایجاد کارگروه شهرستانی متشکل از برخی مسئولان دستگاه های اجرایی اظهار داشت: تشکیل این کار گروه ها و استفاده از ظرفیت ها دستگاه ها می تواند تاثیر بسزایی در جذب و پذیرش داوطلبان به حوزه علمیه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، آموزش و پرورش را یکی از مهمترین مراکز موثر در جذب داوطلبان به حوزه علمیه عنوان کرد و ابراز داشت: این سازمان به جهت حضور دانش آموزان در آن ظرفیت بسیار بالایی برای جذب است که نیاز است مبلغان حوزه علمیه از این فرصت استفاده کنند.

وی همچنین به نشست مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: نشست خوبی را پیرامون موضوع جذب پذیرش حوزه علمیه با آموزش و پرورش برگزار شد که در آن جلسه مقرر شد کلیه روسای شهرستانی آموزش و پرورش همکاری خوبی را با حوزه علمیه و مبلغان در جذب داوطلبان و معرفی افراد مستعد داشته باشند.

حجت الاسلام خدری تبلیغات چهره به چهره را یکی از موثرترین روش های تبلیغی دانست و اظهار داشت: در کنار تبلیغات چهره به چهره استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات میدانی همچون بروشور و بنر و بیلبورد می تواند تاثیر بسزایی در جذب داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، صدا و سیما را یکی از مهمترین فضاها برای تبلیغات دانست و افزود: طی این چند سال گذشته همکاری خوبی بین حوزه علمیه و صدا و سیما در موضوعات و مسائل مختلف برقرار بوده و بنا است از ظرفیت این سازمان نیز برای اطلاع رسانی بهتر جذب پذیرش نیز استفاده شود.

گفتنی است در این نشست مدیران مدارس علمیه استان به ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده تبلیغی برای جذب داوطلبان به حوزه علمیه پرداختند و نیز راهکارهای موثر در جذب پذیرش بررسی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha