جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کمیلی

حوزه/رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان این که مدارس باید مزین به نمازخانه برای نوجوانان و جوانان باشند، گفت: نباید مدرسه بدون نمازخانه افتتاح شود و این مهم در ساخت مدارس حتما مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی رییس ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی امروز در چهارمین اجلاس استانی نماز در بیرجند اظهار داشت:  باید در راستای اقامه و تبلیغ نماز و فرهنگ اهل بیت(ع) بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: کوتاهی در خصوص نماز از هیچ کس به ویژه کسانی که امکانات دارند، پذیرفته نیست.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه نمازخانه‌های بین راهی باید همیشه و هر زمانی آماده و در شأن مسافران باشد، گفت: برای ساخت و احداث نمازخانه‌های مناسب متولیان امر اقدامات لازم را انجام دهند تا نمازخانه بین راهی مطلوبی برای مسافران نوروزی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز گفت: ایشان فرمودند نماز است که می‌تواند جامعه را به اصلاح برساند.

وی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بر امور معنویت و مهدویت و آشنایی به فرهنگ اهل بیت(ع) تاکید کرده اند که باید فرمایشات رهبری را نصب العین خود قرار دهیم تا این فرمایشات روی زمین نماند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی ادامه داد: اگرچه در مدارس استان نمازخانه‌های خوبی وجود دارد و مدارس باید مزین به نمازخوانه برای نوجوانان و جوانان باشند اما همچنان با نحو مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام کمیلی یادآور شد: نباید مدرسه بدون نمازخانه افتتاح شود و نمازخانه در ساخت مدارس حتما مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی بر اساس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان وضعیت قابل قبولی دارند، مطرح کرد: همچنان کاستی‌هایی وجود دارد و باید بیشتر در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha