جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

​حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه قرآن نور است و نورانیت از ویژگی این کتاب آسمانی است، گفت: بی شک هر کسی زندگی خویش را براساس مسیر قرآن کریم تنظیم کند، هرگز در بلا و یا خدایی ناکرده در راه اشتباه قرار نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در جمع تعدادی از فعالان و حافظان قرآن کریم کردستان اظهار داشت: خداوند متعال در سوره رعد آیه 28 می فرمایند:« «الَّذينَ آمَنُوا وَ تَطمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكرِ اللَّهِ أَلا بِذِكرِ اللَّهِ تَطمَئِنُّ القُلُوبُ/آنها كسانى هستند كه ايمان آورده و دلهايشان به ياد خدا آرامش مى‏گيرد، آگاه باشيد كه تنها با ياد خدا دلها آرامش پيدا مى ‏كند».

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه قرآن نور است و نورانیت از ویژگی این کتاب آسمانی است، گفت: بی شک هر کسی زندگی خویش را براساس مسیر قرآن کریم تنظیم کند، هرگز در بلا و یا خدایی ناکرده در راه اشتباه قرار نخواهد گرفت.

ماموستا خدایی ادامه داد: سراسر قرآن درس زندگی و عمل است و از همین رو بزرگان دین همواره ما را به انس با قرآن کریم سفارش کرده اند.

وی با بیان این که دوری از کلام خداوند برای ما چیزی جز هلاک و نابودی به ارمغان نخواهند آورد، افزود: جامعه ای که به معنای واقعی قرآن باشد، جایی برای گناه و بزه در آن نیست و بالعکس آن اگر مردم از کلام خداوند دوری کنند هر بزه و بلایی در انتظار آنان خواهد بود.

ماموستا خدایی عنوان کرد: اگر می خواهیم که در زندگی همواره موفق باشیم باید فرزندان خود را قرآن مانوس نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha