جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، در جمع دانش آموزان و فرهنگیان قزوین گفت: امروز باید قرآن در متن زندگی انسان ها وارد شود، چرا که قرآن کتاب هدایت و راهنمای سازندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی عصر روز گذشته در جمع دانش آموزان و فرهنگیان استان قزوین شرکت کننده در  سی وهفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز بر اهمیت انس با قرآن تاکید کرد و گفت: امروز باید قرآن در متن زندگی انسانها وارد شود، چرا که قرآن کتاب هدایت و راهنمای سازندگی زندگی است و افرادی که با این کتاب آسمانی ارتباط برقرار کنند، اثرات آن را به خوبی در زندگی احساس می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: قرآن یعنی راه و روش زندگی کردن و کسی می تواند از این راه و روش استفاده کند که به منبعش دسترسی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: باید تلاوتی داشته  باشیم که مورد رضایت خداوند باشد، در این صورت تلاوت تاثیر گذار می شود و باعث می شود دیگران به فکر فرو روند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: جوانان ما امروز باید هم قرآن بخوانند و هم به آن عمل کنند و برای همه اقشار تببین شود چگونه می شود با مفاهیم عظیم قرآن انس گرفت و برای پیدا کردن پاسخ هر سؤالی به قرآن مراجعه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، برگزاری مسابقات قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای دانش آموزان را کاری ارزشمند و ماندگار دانست و بیان کرد: در این سال ها متاسفانه به نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در مدارس به خوبی پرداخته نشده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان از دست اندرکاران برگزاری  سی وهفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان قدر دانی کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha