پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد گفت: ۸۰نفر از مبلّغین یزد در ایام نوروز به روستاهای استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، با اشاره به حضور مبلغین استان یزد در ایام نوروز 98 در روستاهای استان گفت: نوروز امسال اولین عید بعد از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از وظایف مهم مبلغان در بین عموم مردم دانست و تصریح کرد: قریب به 80 مبلغ در ایام نوروز در روستاها و شهرها مشغول به فعالیت می شوند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از سفارشاتی که به مبلغان داشتیم، حضور فعال‌تر در روزهای تعطیلی ایام نوروز است و مبلغانی که در روستاها هستند با حضور مردم مواجه خواهند شد و با توجه به اینکه استان یزد به ثبت جهانی رسیده و گردشگران بسیاری نیز حضور خواهند داشت، می طلبد که مبلغان بیشتر در بین مردم باشند.

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه با اشاره به مشکلات مردم اضافه کرد: مبلغین باید توجه داشته باشند که در تبیین بسیاری از موارد، مردم نباید اشتباهات افراد و مسئولان را به نظام ارتباط دهند زیرا هرگز نظام اسلامی خواهان وجود مشکلات بر مردم نیست ولی مشکلات خارجی و بی‌تدبیری‌های داخلی سبب بروز برخی مسائل در درون کشور شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha