چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین بر ضرورت کمک به خانواده های نیازمند، گفت: با برگزاری جشن عاطفه ها می توان روحیه انفاق و نوعدوستی را در جامعه گسترش و با فقر مبارزه کرد، چرا که این جشن بیانگر همت اجتماعی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، بر بهره گیری بیشتر طلاب از روایات و احادیث ائمه اطهار(ع) و همچنین سبک زندگی آن بزرگواران تاکید کرد.

وی، برنامه ریزی منظم طلاب در ایام تعطیلات نوروزی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: طلاب نه تنها در تعطیلات نوروز، بلکه در همه ایام باید برای امور تحصیلی خود یک برنامه منظم داشته باشد و از فرصت ها بهره برداری کنند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه در ادامه به نوعدوستی ملت ایران در آستانه عید نوروز و کمک به خانواده های بی بضاعت تاکید و تصریح کرد: مسلمانان باید برای کمک به همنوعان خود، سیره و روش ائمه معصومین(ع) را الگو قرار دهند و از توجه به نیازمندان و فقرا غافل نشوند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: با برگزاری جشن عاطفه ها می توان روحیه انفاق و نوعدوستی را در جامعه گسترش و با فقر مبارزه کرد، چرا که این جشن بیانگر همت اجتماعی ملت ایران است.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha