شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 484255
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در پیام های جداگانه ای، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جدید دستگاه قضایی تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام سیدمرتضی اسلامی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، در پیام های جداگانه ای، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جدید دستگاه قضایی  تبریک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در بخشی از پیام خود آورده: امیدواریم در تحقق بیشتر عدالت اجتماعی و احقاق حقوق ملت بیش از پیش از امدادهای الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) برخوردار باشید.

 حجت الاسلام  حسیینی هم در بخشی از پیام تبریک خود خطاب به ریاست جدید قوه قضاییه، حضور حضرتعالی با سوابق طولانی در بخش های مختلف قوه قضاییه در صدر این قوه و در کنار توانمندی های مشهود و مشهور علمی و فقهی، موجب ارتقا سطح عدالت اجتماعی و پشتیبانی از فعالیت های سالم اقتصادی خواهد شد.

بلاشک در دوره ای که به فرموده مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب است، جلب اعتماد مردم ودلگرمی آنان به قوه قضاییه در حوادث و منازعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موجبات عزت و سربلندی بیشتر جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha