جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز دشمنان ارزش های اسلامی و انقلابی را مورد آماج حملات و توطئه های شوم خود قرار داده اند، لذا آحاد ملت نباید در این عرصه بی تفاوت باشند و اجازه ندهند افرادی در کشور این طور به اصل نظام اسلامی و خون شهدا دهن کجی کنند.

حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام هادی(ع) گفت: امام هادی(ع) از همان دوران نوجوانی و هنگامی که در مکتب پدر بزرگوارش درس علم و معرفت می آموختند به راهنمایی و ارشاد مردم می پرداختند.

وی ادامه داد: آن حضرت تحت تربیت های الهی و معنوی پدر، هفت سال زندگی کرد و بعد از شهادت پدر، درخشان ترین چهره اسلام بود که مشکلات فقهی و علمی مسلمانان را با دانش و بینش خود حل و فصل می کرد.

امام جمعه موقت قزوین همچنین به مسئله ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه پرداخت و بیان کرد: امروز دشمنان ارزش های اسلامی و انقلابی را مورد آماج حملات و توطئه های شوم خود قرار داده اند، لذا آحاد ملت نباید در این عرصه بی تفاوت باشند و اجازه ندهند افرادی در کشور این طور به اصل نظام اسلامی و خون شهدا دهن کجی کنند.

وی بیان کرد: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در طول این سال ها بارها مسائل مختلف کلان کشور را به خوبی مطرح فرموده اند و نمونه آن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که در آن کلید واژه های مهم و ارزشمندی مطرح شده و امروز همه مسئولین و آحاد ملت باید به موارد مطرح شده در این بیانیه توجه جدی کنند.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: امروز مسئولین باید مردم را با این مشکلات معیشتی و اقتصادی تنها نگذاشته و برای حل مشکلات آنها جدیت داشته باشند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha