پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: در یادمان های هشت سال دفاع مقدس حضور نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی مشهود است و امروز رسالت اصلی پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این است که بتوانند بدون تحریف ابعاد جنگ تحمیلی را به خوبی تبیین کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علالدین صفی خانی ظهر امرز در جلاسه ستاد راهیان نور شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام هادی(ع) بر بهره گیری بیشتر از روایات و احادیث ائمه معصومین(ع) در زندگی تاکید کرد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در ادامه به حرکت ارزشمند راهیان نور در کشور پرداخت و بیان کرد: در دیداری که دست اندرکاران راهیان نور با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند، معظم له به سه ویژگی ادامه داربودنف تحریف نشدن و انجام کار نو در راهیان نور تاکید فرمودند.

 

وی اظهار کرد: راهیان نور فرصتی است تا به مردم و حتی کشورهای خارجی نشان دهیم که این نظام و انقلاب برای تثبیت حقانیت خود و مقابله با جبهه ناحق چه سختی هایی را متحمل شده است.

 

حجت الاسلام صفی خانی به اعزام اقشار مختلف مردم به اردوی بزرگ فرهنگی راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: نباید فقط به یادمان های جنوب کشور توجه کنیم، بلکه در دوران دفاع مقدس شهدایی در غرب کشور هم جانانه در برابر دشمن بعثی و ضد انقلاب ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از این خاک مقدس در تصرف آنها قرار بگیرد.

 رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در یادمان های هشت سال دفاع مقدس حضور نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی مشهود است و امروز رسالت اصلی پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این است که بتوانند بدون تحریف ابعاد جنگ تحمیلی را به خوبی تبیین کنند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در سالهای گذشته اعزام روحانیون و طلاب حوزه علمیه قزوین به مناطق غرب کشور هم صورت گرفته، ولی باید بیشتر از سالهای قبل تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha