شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امنیت

حوزه/ سرهنگ عزیزی گفت: امنیت امروز انقلاب اسلامی مدیون جانفشانی شهدای گرانقدر ما در دوران دفاع مقدس است و این نعمت الهی را باید شاکر گذار باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه از اهواز، سرهنگ منصور رضا عزیزی، امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های نظامی و امنیتی برای برقراری امنیت راهیان نور دست‌به‌کار شده‌اند، اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها از قبل انجام‌شده توسط دستگاه‌های نظامی و امنیتی کشور با ستاد مرکزی راهیان نور در حال حاضر در تمام مناطق دفاع مقدس شاهد حاکم بودن امنیت هستیم.

فرمانده هنگ مرزی خرمشهر تصریح کرد: به دلیل نزدیکی یادمان‌های دفاع مقدس با مرزهای جمهوری اسلامی ایران توجه بیشتری متوجه نیروهای مرزبانی می‌شود و این نیروها کاملاً آماده و هوشیار جهت حفظ امنیت حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور هستند.

وی در توصیه‌ای به کاروان‌های راهیان نور افزود: کاروان‌های راهیان نور با هماهنگی با دستگاه‌های مربوط و تردد از مسیرهای مشخص و از قبل انتخاب‌شده در حفظ امنیت حاکم در منطقه ما را یاری کنند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری «راهیان نور یک حج بصیرتی است»، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی موظف هستند که مناسک این حج بصیرتی را فراهم کنند و در این راه هیچ‌گونه کوتاهی نداشته باشند.

وی در پایان با اشاره به شعار سال راهیان نور «ما پیروزیم» گفت: ملت ایران همیشه پیروز بوده و دشمنان ما از این پیروزی رنج می‌برند و باید با پیروی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی بر پیروزی‌های خود استمرار بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha