شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار عبدالله نظرپور ، فرمانده مرزبانی استان خوزستان

حوزه/ سردار نظرپور، به ارتباط مؤثر حضور جوانان در راهیان نور با کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: حضور زائرین راهیان نور در مناطق صفر مرزی خنثی کننده توطئه دشمنان است.

سردار عبدالله نظرپور، فرمانده مرزبانی استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق مرزی نشان دهنده امنیت پایدار است، اظهارداشت: حضور زائرین راهیان نور در مناطق صفر مرزی خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی، با تأکید بر آمادگی مرزبانی برای تأمین امنیت زائرین راهیان نور، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همدلی و هماهنگی بیشتر بین مرزنشینان و مرزبانی سعی کرده‌ایم تا امنیت و آرامش زائرین راهیان نور به حد مطلوب خود برسد.

سردار نظرپور تصریح کرد: حمایت‌های چهل‌ساله مردم ایران از اسلام و ولایت خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه شیوه جنگ امروزی با هشت سال دفاع مقدس فرق دارد و هم اکنون کشور در شرایط نابرابر جنگ اقتصادی و سیاسی است، بیان داشت: هدف دشمن این است که با فشار اقتصادی مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند که با وحدت ملت ایران این توطئه خنثی می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان، در تشریح بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شد، افزود: جوانان با اتکا به دانش، دیانت، ولایت‌پذیری و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مبارزه با دشمنان می‌توانند همانند شهدای گرانقدر از مرزهای اعتقادی دفاع کنند.

سردار نظرپور، در پایان به نقش جوانان مرزبانی در بحث امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: از اهداف ما در مرزبانی همتا پروری، گزینش و فرصت دادن به جوانان است که در بحث امنیت، خلاقانه عمل کنند و هر جا دیدیم که نخبه‌ای بوده است از ظرفیت آنان استفاده کردیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha